• Ein innovatives Bezahlerlebnis für eine sich weiterentwickelnde Branche

    Erfahren Sie, wie das Visa Sensory Branding Ihnen dabei helfen kann, Ihre Bezahllösung zu differenzieren und zu verbessern.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Customer making payment with credit card in a store.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Verbesserte Wahrnehmung

94 Prozent gaben an, dass die Sympathie für Technologiepartner gestiegen ist.¹

An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Integrierte Anpassung

Farben, Hintergründe und andere Gestaltungsmöglichkeiten heben Sie von der Konkurrenz ab.

Illustration of a hand holding a Visa card.

Einfache Integration

Das Sensory Branding von Visa erfordert nur minimalen technischen Aufwand.


A woman and a man looking at a tablet together.
Customer making a payment in a store.